חפש מאמן
אם את/ה מעוניין/ת ללמוד כיצד לאמן אנשים אחרים , זה העמוד שבו תמצא/י קורס coaching שיתאים לך.
יש בישראל הרבה מאד היצע של קורסים בנושא coaching ביחס לגודל האוכלוסייה, אולי כי אנחנו עם של יזמים ואולי בגלל נטייתנו הלאומית "לתת עצות" זה לזה והנה הזדמנות להתמקצע בנושא קורס Coaching
איך בוחרים קורס הדרכה שיתאים לך ? זו השאלה העיקרית. הנה מספר קריטריונים שכדאי לך לבדוק לפני שתבחר/י קורס קואצינג:
- דבר/י עם המנהל או המדריך הראשי. התרשם אישית איך את/ה מתחבר/ת לסגנון שלו/ה. אלה יהיו האנשים מהם תלמד ותושפע. מה היית מצפה מהם? האם הם עומדים בציפיותיך? בקש להשתתף באירוע מבוא או בפגישה אישית בהם תתרשם מהם פנים אל פנים ואפילו תקבל הדגמה
- בדוק אם קורס הדרכה שלפניך עומד בדרישות ארגון מאמנים מוביל. אין עדיין בעולם או בישראל חקיקת מדינה המסמיכה מי שמכשיר מאמנים, ולכן יש רגולציה פנימית המתבצעת על ידי ארגוני מאמנים מובילים הארגונים המובילים בזמן הזה בישראל הם לשכת המאמנים ואיק"א. הטובות שבהכשרות מוכרות גם על ידי איגוד המאמנים הבינלאומי ICF-International Coaching Federation הקובע ובודק גם מה יילמד בקורס הדרכה ו קורס Coaching.
- שאל/י חברים ובוגרים שעברו הכשרה ב- Coaching אם אין לך כאלה, בדוק בפורומים באינטרנט שעוסקים ב- Coaching ברוב הפורטלים הגדולים יש פורומים פעילים שעוסקים בנושא.
טעמך האישי בסיוע של כל הקריטריונים לעיל הוא שיקבע את קורס הדרכה שתבחר/י.
NLP לחץ כאן למידע נוסף אודות ה
משברים בזוגיות הינם חלק בלתי נפרד מכל מערכת יחסים נורמאלית, אחד המפתחות החשובים ביותר למערכת יחסים יציבה היא ההבנה שניתקל במכשולים ואנו רק צריכים לדעת להתמודד איתם. אם הייתי צריך לשים את האצבע על ההבדל בין זוגיות אידיאלית לזוגיות בצרה כנראה שהייתי בוחר ביכולתו של האדם להבין את עצמו, ככל שנכיר את עצמנו לעומק ונדע לומר לבן זוגנו אלו ממעשיו פוגעים בנו ואלו מסבים לנו אושר כך תשתפר היכולת לתקשר אחד עם השני.
במהלך תקופת ההיריון ישנן לא מעט רגעי משבר, בין אם מדובר בבעיות פוריות או חלילה היריון שנגמר בהפלה או אפילו מדובר בתחושת "דאון" שלאחר תקופה מרגשת זו. אימון זוגי עוזר לפתור בדיוק בעיות אלו ומביא את בני הזוג למצב של תקשורת טובה יותר ובריאה יותר.
מהו אימון זוגי
מדובר על תהליך, שמטרתו היא לקרב בין בני הזוג ולהפגיש בין רצונותיהם ושאיפותיהם. כמו בכל תהליך דרושה השקעה ורצון אמיתי לשינוי מצד בני הזוג על מנת להביא למהפך, לכל אורכו של התהליך יסמנו בני הזוג מטרות ויוכלו צעד אחר צעד לחוש בהתקדמות.
כיצד תהליך זה מבוצע –
בתחילה תיערך היכרות בין המאמן לזוג, מטרת ההיכרות היא להגיע למצב של הבנה והכרה במצב, בערכים המשותפים ויצירת בסיס יציב לקשר בין בני הזוג. בהמשך ינסחו בני הזוג ביחד עם המאמן מסמך יעדים, במסמך זה יתארו הצדדים את המציאות אותה הם מעוניינים להשיג בסיום התהליך, כמו כן גם יתבקשו הצדדים להתמודד עם המשבר פנים מול פנים ולמצוא את הסיבות אשר הביאו למצב זה. לאחר הבנה מעמיקה יגיע שלב הביצוע – בשלב זה ייכנס התהליך למסגרת של עד 15 מפגשים בממוצע (תלוי בקצב ההתקדמות הזוגי), במהלך המפגשים יעבדו הזוגות על הנקודות אשר צפו מעל פני השטח בשלב הקודם.
אימון זוגי לאחר הלידה
מדובר באחד האירועים הכי משמעותיים אותם יחווה האדם במהלך חייו, חוויה זו מביאה עימה סופת רגשות אשר עשויה לבלבל גם את האדם החזק ביותר. מחשבות רבות הקשורות ברצון להיות הורה טוב לילדך עשויות להלחיץ את ההורה החדש והציפיות הרבות מילדינו ומעצנו עשויות לגרור מתחים רבים. במהלך הטיפול עולות מצד ההורים החדשים שאלות רבות:
- האם נדע לספק לתינוקינו את כל צרכיו.
- האם נוכל לשלב בהצלחה בין חיינו הישנים לחדשים.
- איך נצליח לשלב את התינוק החדש וכל צרכיו בתוך מערכת היחסים הקיימת.
אימון זוגי מסוג זה מתאים לכל הורה בתחילת דרכו ואפילו מומלץ, בעזרת הבנה מעמיקה של הקשיים והמטרות הזוגיות מפתחים בני הזוג מפת דרכים אשר תואמת למצבם הנקודתי בחיים אשר בסיומה אמורים בני הזוג להגיע לנקודה אותה סימנו כמטרה. כאשר בני הזוג מגיעים למצב בו הם מתקשרים האחד עם השני ומדברים ביניהם על כל הבעיות ניתן בעזרת עבודה קשה לפתור הכול.
יערה בת ה 17, בעלת קשיי למידה וקשב מגיל צעיר. היא אובחנה כשהיתה בכיתה ג', כאשר היא לא הצליחה להבין שום דבר בכיתה, ובבית היתה זקוקה ללווי צמוד של הורים ומורים פרטיים כדי להכין שיעורים. עכשיו היא לומדת בבית ספר אקסטרני ומתחילה ללמוד לראשונה בחייה. יחד עם זאת, היא עדיין מתקשה להתמקד לבדה כשהיא צריכה ללמוד ודוחה את הדברים שהיא צריכה לעשות – כפי שעשתה מאז כניסתה לבית ספר. הטלוויזיה נתפסת כדבר המעניין הראשון, הפייסבוק במקום השני והלימודים ממוקמים נמוך בהרבה בסדר העדיפויות.
מדוע למתבגר בעל הפרעת הקשב קשה יותר לנהל את עצמו?
החלק של המוח שהוא אחראי על עשיית הדברים "של מבוגרים", כמו תכנון, קבלת החלטות, קביעת סדרי עדיפויות, מעקב עצמי, שליטה באימפולסיביות והבנת התוצאות של המעשים, זהו החלק שמושפע מהפרעת הקשב. חסך ב"תפקודים ניהוליים" הינו הקושי בוויסות במערכות שתורמות להצלחה ביצירת אינטליגנציה רגשית והגעה להשגים עקביים.
המשמעות של להיות בוגר הינה ליטול אחריות, "לזרוק מים" על הפנטזיות ולהתחבר למציאות. אי אפשר לעשות את מה שבא- צריך לעשות את מה שצריך לעשות, ולמתבגר עם הפרעת הקשב קשה מאד להבין זאת, במיוחד כאשר זה הזמן בו הוא מעוניין לחגוג ועליו להתחיל לשתף פעולה יותר, ללמוד יותר וליטול אחריות על דברים שבעבר היו באחריות ההורים. להטיח במתבגר שהוא חייב להתמודד עם זה- לא יעזור.
למתבגרים/ות בעלי הפרעת קשב יש קושי מיוחד בגלל שהדחף לפרוץ גבולות, שקיים אצל רוב המתבגרים, מועצם. החוסר רוגע הפנימי וחיפוש מתמיד לגירויים, מתנגש עם הציפיות של החברה להתנהגות אחראית: צריכים להתחיל לעבוד, לחשוב על הערך של כסף, ולשלוט ב"עכשיו" עבור עתיד לא ידוע. המוח של הADD מחפש ספוק מייד, הנאות רגעיות, ולכן הם מתנגד לכללים ובקשות של עולם המבוגר. לפעמים ההורים מוותרים על דברים שמעולם לא חשבו לוותר עליהם רק בשביל שהמריבות יפסקו.
באימון הורים ומשפחה, אני שומעת דאגה שמצודקת: "איך הילד הזה שמתקשה לנהל את עצמו ייקח אחריות על הכביש?" – שואלים ההורים, לכן זה הזמן להתחיל לחשוב על התפקיד של הורות עם מתבגר בעל הפרעת קשב כתפקיד מיוחד שבו ההורה אחראי על גידול וחינוך של אזרח אחראי. זו החלטה של ההורה- אם הוא מעוניין לשבת מהצד ולצפות בילד שלו בורח ממנו, או לנהל את המצב ולהתחיל לקבוע מטרות ולהציב גבולות באופן עקבי תוך שיתוף הילד בתהליך צמיחה .
באימון משפחה, הורים מגדירים את יעדיהם עבור המשפחה, וספציפית את התפקיד שלהם כאשר המתבגר טרם למד לנהל את עצמו. המתבגר קובע מטרות ,מיני" שהוא מעוניין לקדם. דרך תיאום ציפיות הדדי, כאשר ההורים והמתבגר הינם שותפים מלאים, הורים וילדיהם לומדים כיצד לזהות ולהבין את התופעות של לקויי למידה וקשב. הם לומדים לתקשר באמצעות כישורי אימון כגון שאלות פתוחות הקשבה, ניסוח מטרות ובקשות, שיקוף ומסגור, נשיאה באחריות, סיעור מוחין, הגעה לשורה התחתונה, הוקרה והעצמה.
להלן דוגמא ספציפית של כישור אימוני - "סיעור מוחין" - שמשרת את המטרה של עיצוב שיתופיות עם הילד: ילד אומר "אני לא יודע מה לעשות, משעמם לי" כאשר ההורה שם גבול על "זמן מסך". אם ההורה נותן לו הצעות, הילד לא יקבל אותם כי הרעיון לא בא ממנו. המטרה של סיעור מוחין הינה לאפשר לילד לחשוב יחד עם ההורה על אופציות. עוד דוגמא: כאשר הילד הסתבך בבית הספר עם עוד ילד או עם המורה, הרצאה הורית הינה הדבר האחרון שהילד רוצה לשמוע. וחוץ מזה, הוא לא ילמד מזה. לכן, רצוי לערוך תשאול עם סיעור מוחין לגבי מה שקרה, לדוגמא:
הורה: איך אתה רואה את הארוע שקרה?
הילד יספר את הספור והתפיסה שלו...
הורה: מה גרם לך להסתבך?
הילד: אני לא יודע...
הורה: בוא נחשוב עלך זה ביחד.. אני אציע ואז אתה תציע עד שנגיע למחשבות שאולי היו לך אז ונביןיותר טוב איך הגעת למה שקרה...
לאחר הסיעור מוחין, הורה: איך יכולת לפרש את המצב אחרת?
הילד: אני לא יודע...
ההורה: בו נחשוב על אופציות אחרות, כדי שלא תחזור על אותה תגובה.
הילד וההורה מציעים רעיונות עד שיש הבנה חדשה מתוך תכנון תגובה וחשיבה פרו-אקטיבית.
ליסה גרוסמן, פסיכולוגית חינוכית
, CPCC, MCIL, מדריכה מוסמכת
לימודי NLP מיועדים לכל מי שרוצה להעלות את איכות החיים שלו, ללמוד לחשוב מחוץ לקופסא, וכל התצורה נהגתה עוד בשנות ה -70 של המאה הקודמת על ידי אנשים מצליחים במיוחד, שרצו לחקור כיצד חושבים ופועלים גאונים, ומה גורם להם להצליח. למה למשל אחרים מצליחים ולמה אתם לא. לאחר הלימודים, אם תיישמו את מה שלמדתם מובטחת לכם מציאות חדשה יותר, טובה ומפתיעה.
תוכן לימודי NLP
לימודי NLP הם למעשה לימודי דמיון מודרך, לימודי NLP, יעניקו לכם את הדרך להגיע אל התת מודע שלכם, ולא להיסמך אך ורק על המודע. לתת מודע תפקיד חשוב לקיומנו ותפקודינו. עם תום לימודי NLP, תוכלו לטפל בעצמיכם טוב יותר, אבל גם כמובן להנחות אנשים אחרים. על מנת להתקבל ללימודים, אין צורך להציג תעודת בגרות מצטיינת או ציון פסיכומטרי בשמיים, מספיק שאתם רוצים ללמוד, לשנות ולהשתנות. לימודי NLP יסייעו לכם לראות את הדברים בצורה ברורה יותר, כאשר מדובר על חמשת החושים שלנו, אתם תתייחסו אחרת למראות, ריחות, טעמים, צלילים, למצבים מעוררי חושים, אל מחשבות ודמיונות. לימודי NLP ילמדו אתכם להתייחס אחרת לתת מודע, ולדעת לקשר בינו לבין המודע, בין שניהם יש אינטראקציה הדדית. המוח שלנו איננו מבדיל בין דמיון למציאות בין תת מודע ללא מודע, זה אנו שעושים זאת וניתן לתכנת את המוח לחשוב אחרת. בלימודים תלמדו כיצד מנתבים אנשים לחשוב בצורה אחרת, בצורה חיובית ואופטימית ולא חשיבה פסימית. באמצעות NLP ניתן לטפח אנשים הסובלים לא רק מבעיות רגשיות, אלא גם מבעיות פיזיות. גם אנשים הסובלים מכאבים אקוטיים, באמצעות לימודי NLP, ניתן ללמד אותם כיצד להשתחרר מהכאב או לפחות להפחיתו.
מה עוד לומדים?
לימודי NLP יקנו לכם ידע נרחב במגוון תחומים רבים. אתם תלמדו על שיטות הרפיה שונות, שיטות הרגעה של הגוף והנפש, דימויי ריפוי, דימויי הגנה, כיצד מחזקים משאבים קיימים, תלמדו על מצוינות וגאונות, תלמדו על זיכרונות, וכיצד משחזרים זיכרונות כואבים ולא נעימים, תלמדו כיצד ניתן לשנות את העבר, כיצד משנים הרגלים ישנים ולא רצויים, כיצד משתחררים מכפייתיות, כיצד משתחררים מפוביות, כיצד משתחררים מתלות. עוד תלמדו על שינוי אמונות המקבעות אתכם, על שינויים של ערכים, וכל פתרון מריבות, סכסוכים וקונפליקטים, ואפילו על טיפול כמו התמכרויות לאוכל , לסיגריות או לכל דבר אחר. לימודי NLP נלמדים במסגרות שונות, במיוחד במכללות המלמדות רפואה אלטרנטיבית ומקצועות הוליסטיים.
למי הלימודים מתאימים?
לימודי NLP נועדו לכל מי שרוצה לסייע לעצמו ולסייע לאחרים. לכל מי שרוצה להושיט עזרה ויד לאחרים, על מנת שאלה יחשבו חיובי ולא שלילי, על מנת שישנו את הגישה, מגישה פסימית לאופטימית, על מנת שיקומו בבוקר עם שיר חדש בלב. אנשים אשר רוצים לשנות את דרכיהם ולנטוע תקווה בליבם. כל מי שחושב על מקצוע טיפולי, מומלץ לו בחום לקרוא על לימודי NLP.
פפסי הוא כלב מעורב גדול שנמצא ברשותי(מעניינת המילה "ברשותי" האם הכוונה לכך שהוא תחת הרשות שלי,כאילו אני ראש עיריית סינגולדה והוא אחד התושבים?) כשבע שנים מאז היותו גור שובב.יש לו רעמת שיער אימתנית שבימי הגשם הופכת לראסטות ארוכות ועיניים ירוקות חומות וכמו בכל הקלישאות על כלבים,נאמנות ואהבה אין קץ.
לפני כשנה לערך בחורף שעבר, פפסי החל לנבוח ללא הפסקה פשוטו כמשמעו,מזריחת השמש ועד שקיעתה.לפפסי יש נביחה עתירת דציבלים ובאסים, תארו לעצמכם שנכנסתם למועדון או מסיבת טבע בעוצמה ובווליום של מסיבה ובמקום מוסיקה תשמעו נביחות.
הייתי בטוח שפפסי התחרפן,החליק על השכל או לחליפין החליט להפוך את חיי למקבילה הכלבית לגיהינום.ההשפעות על איכות חיי היו דרמטיות,מנוחת צהריים תשכחו מזה,תלונות מהשכנים בשפע,איום בהרחקתו מהקיבוץ,יציאה החוצה בגשם סוחף כדי לצעוק לו "פפסי שקט!"(בשלב הייאוש רק פתחתי את החלון וצעקתי,מה שהרתיע אותו בערך ל 30 שניות).
והכי הכי חשוב פשוט נעלם המושג הנקרא "שקט",אותם רגעים בהם לוקחים נשימה עמוקה ולא שומעים את הילדים,ולא שומעים מוסיקה או טלויזיה ברקע ומרגישים באמת לבד במובן השקט והמרפא של המילה.
בקצרה לאחר שבועיים כאלו בהם ניסיתי כל מיני פתרונות סרק (וביניהם שקלתי ניתוח לניתוק מיתרי הקול)ועצביי היו מרוטים,חשופים ורוטטים.
הגליתי את פפסי לחצר האחורית המרוחקת של הבית ובתחושה של "או אני או הוא" קשרתי אותו לעץ.
פפסי כמובן המשיך לנבוח ולנביחותיו נוסף טון של עלבון ומרמור,ולאות מחאה סירב להיכנס למלונה ועמד בגשם השוטף ונבח עצמו לדעת.
אצלי קרה משהו מוזר,מצד אחד הקלה ניכרת בעוצמת הרעש בגלל המרחק וחזרה לשפיות מסוימת ומצד שני כל פעם שיצאתי ממכוניתי ראיתי את פפסי קשור ורטוב,מבוסס בבוץ עם פרווה מטונפת ונראה ככלב אשפתות ולבי נכמר עליו.אך מייד כשחציתי את השביל אל ביתי שבתי והקשחתי לבי והתעלמתי מקריאותיו.
וכך במשך חודש חורפי רטוב וקר אימנתי עצמי להתעלם ממצבו,ניזון מכעס ואפילו אכזבה מהתנהגותו וכפיות הטובה שלו שהובילה לכך,בקיצור אמרתי "מגיע לו".
באחד הימים יצאתי ממכוניתי ובעודי ממהר לצאת לדרכי אני שומע שקוראים בשמי ורואה את רינה שעובדת במזכירות,וללא אקדמות היא ניגשת אליי ואומרת לי שכבר שבועיים שהיא עוברת ורואה את הכלב בודד ומתבוסס בבוץ ונראה עלוב ועצוב וש"ככה לא מתנהגים לכלב שלך".
ותוך כדי שאני מתנצל ומנסה להסביר אני מסתכל על פפסי שנראה כמקבילה הכלבית להומלס וכולו נרגש ונלהב לקראתי,ופשוט מתבייש בעצמי.
עצרתי את נאום ההגנה שלי,אמרתי לרינה שהיא צודקת ושאני מתנצל והבטחתי לטפל בכך מייד.ואכן כך עשיתי,לקחתי את פפסי למקלחת חמה ייבשתי אותו והכנתי לו מצע חם במרפסת המקורה.לעצמי הכנתי קפה שחור ויצאתי למרפסת לעשן סיגריה כשפפסי רובץ לרגליי,ראשו בין רגליו ועיניו הירקרקות עוקבות אחריי והרגשתי טוב ונכון ואסיר תודה לרינה.
במבט לאחור אני בוחן ומנסה להבין מה השיעור שהיה פה בשבילי?מה נשאר איתי?
עבורי בעיקר ההבנה שבכל פעם שאיני פועל לפי ערכיי(במקרה זה אהבה נאמנות ואחריות כלפי כלבי)גם אם יש רווח בטווח הקצר,זה יוצר דיסוננס פנימי שלא מאפשר לי לחיות את חיי בהרמוניה.
כמו גיטרה לא מכוונת שמנגנת מלודיה נעימה לקהל שומעיה אך חורקת באזני הנגן.
למידה חשובה נוספת הינה ההבנה כמה חשוב לכוון את מיתרי לבך,וגם אם רועש בחוץ להישאר קשוב למה שחשוב לשקט שבפנים.
ואם פרטת/זייפת על הגיטרה תמיד אפשר לעצור לכוון לצליל הנכון וליצור הרמוניה.
כמעט תמיד אפשר לתקן ותמיד אפשר להשתפר וזה משתלם.
עלי לשים לב ולשנות מבפנים החוצה ולא לאפשר לשינוי בחוץ לשנות את הפנים שלי..
כדי לסגור את הסיפור,גיליתי שפפסי פיתח פחד מדבורים.כנראה בגלל שנעקץ וכל פעם ששמע (ולכלבים יש שמיעה מפותחת) דבורים בסביבה פתח בנביחות האימתניות שהיו כנראה קריאות "הצילו.הצילו" או "מלח מים.מלח מים".ובני ואני בנינו לו כילה במרפסת אליה אנו מעבירים אותו בכל התקף פראנויה ומייד כשגוללים אותה מטה הוא נרגע וגם אני..
גבי סינגולדה
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- שם פרטי ענת
- שם משפחה קראוז
- איזור בארץ אזור המרכז, אזור השרון
- התמחות אימון אישי, אימון עסקי, אימון מערכות יחסים, אימון בארגונים
-
ניסיון מקצועי
מאמנת אישית ועסקית בכירה ומדריכה מוסמכת מטעם לשכת המאמנים. בעלת ותק של מעל 10 שנים באימון ומעל 7 שנים בהדרכת מאמנים. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בתכנית ללימודי מגדר.
-
אודותיי
אני אמא לארבעה ילדים וסבתא לנכד מקסים בן שלוש. את ההתפתחות האישית שלי עשיתי מתוך הרבה קושי וכאב ולאחר שילדתי את ארבעת ילדיי. זה היה לפני חמש עשרה שנה, נקודה בה נדרשתי להמציא את עצמי מחדש או להמשיך לספר לעצמי
...
- שם פרטי איריס
- שם משפחה שטרסמן
- איזור בארץ אזור המרכז, אזור השרון
- התמחות אימון עסקי, אימון בארגונים
-
ניסיון מקצועי
אני מאמינה כי אנשים הם שעושים את ההבדל בתוצאות. הן עבור עצמם – והן עבור העסקים שהם מובילים. לאחר למעלה מ 20 שנות עבודה כסמנכ"ל שיווק בחברות גדולות , חיפשתי תחום המאפשר לשלב בין שתי אהבותיי – אנשים, ועולם האסטרטגיה
... -
אודותיי
איריס שטרסמן, מנכ"ל ובעלים של M-POWER, מתמחה באימון ויעוץ שיווקי ואסטרטגי למנהלים, הנהלות ומותגים. האימון שמציעה איריס נשען על ניסיון אישי בעולם העסקי, לצד שמונה שנות עבודה כמאמנת למנהלים מוכשרים ואנשים בצמתי החלטה
...
- שם פרטי איילת
- שם משפחה שקולניק
- איזור בארץ אזור המרכז
- התמחות אימון אישי, אימון זוגי
- שם פרטי קשת
- שם משפחה בר ידין
- איזור בארץ אזור השרון
- התמחות אימון אישי, אימון מערכות יחסים
-
ניסיון מקצועי
אני CPCC - מאמנת קו-אקטיבית מקצועית מוסמכת מטעם המכון הבינלאומי להכשרת מאמנים CTI וCCIL - מאמנת מוסמכת מטעם לשכת המאמנים. אני בעלת תואר שני בבריאות הוליסטית מאוניברסיטת לסלי והשלמתי בהצלחה הכשרה באימון קבוצות במכון
... -
אודותיי
הגישה שלי לאימון היא הוליסטית טרנספרסונאלית, מבוססת על ההווה, מכוונת תהליך, שמה במרכז את הנפש, ואינטגרטיבית. המיקוד שלי הוא בלקוח כאדם שלם, בהתייחסות לתודעה, גוף, נפש ורוח, ובהתחשבות בכל החיים שלו. הדגש הוא גם על
...
- שם פרטי רוני
- שם משפחה קרמר
- איזור בארץ אזור המרכז, אזור השרון, אזור הצפון
- התמחות אימון אישי, אימון עסקי
-
ניסיון מקצועי
במהלך שנות עבודתי אני פוגש מנהלים ועובדים למטרות אימון ופיתוח עסקי. בין היתר: •חניכת מנהלים והקניית מיומנויות ניהול ואימון. •חיזוק זהות ושייכותו של המנהל/הכפיפים עם הארגון. •מיקוד המנהל והגדרת המטרות ליבה ותוכניות
... -
אודותיי
אחרי שנות עבודה רבות כסמנכ"ל שיווק ופיתוח, כמנהל בכיר ויועץ בחברות פיננסיות, כמנחה ומניע קבוצות בחברות וארגונים בחרתי לפנות לתחום האימון והליווי העסקי. במשך עשור אני מלווה ארגונים ועסקים, תוך התמקדות בכלים שאני
... -
סרטון Youtube
- שם פרטי גלוריה
- שם משפחה גרין כנרות
- איזור בארץ אזור השרון
- התמחות אימון אישי, אימון עסקי
-
אודותיי
גלוריה גרין כנרות היא חונכת ומאמנת קו-אקטיבית מקצועית מוסמכת (CPCC מחברת CTI) עם התמחות ביעוץ ואימון עיסקי ליזמים ומנהלים בארגונים בין לאומיים. היא מובילה פיתוח קבוצות Networking ,תוכניות
...
- שם פרטי רן
- שם משפחה מנשה
- איזור בארץ אזור המרכז, אזור הדרום, אזור השרון, אזור הצפון, אזור השפלה וירושלים
- התמחות אימון אישי, אימון עסקי
-
ניסיון מקצועי
CPCC, CRR
-
אודותיי
בוגר CTI, מאמן אישי ועסקי מוסמך CPCC,בוגר ORSC אימון מערכות יחסים (זוגיות, שותפויות וצוותים).
...
הידיעה שכל אדם הוא יחיד ומיוחד ובעל יכולות אין סופיות, יחד עם הכלים האימוניים וניסיון
- שם פרטי Tova
- שם משפחה Maori
- איזור בארץ אזור המרכז
- התמחות אימון אישי
-
ניסיון מקצועי
Relationships / Crossroads
-
אודותיי
If you are going through a life transition, such as divorce, new relationship, career change, mid-life crisis, etc., Tova is uniquely sensitive to the challenges in navigating the bumpy road ahead. Her CTI
...
- שם פרטי אפרת
- שם משפחה רמתי
-
ניסיון מקצועי
אימון, יעוץ עסקי לחברות הי טק, ליווי עסקי, תפקידי ניהול בכירים בחברות הי טק.
-
אודותיי
מומחית באימון יוצר תוצאות, אימון יזמים מנכ"לים וליווי עסקי ממוקד תוצאות.
מנכל משותף של אסטרטגיות למידה ונציגת NetExPat בישראל.
מאמנת אישית ועסקית. אני מגיעה לאימון לאחר עשייה
- שם פרטי טליה
- שם משפחה סופר
-
ניסיון מקצועי
CPCC
-
אודותיי
אני אוהבת לעבוד עם אנשים שהאיכות האנושית שלהם ושל סביבתם יקרה להם, אשר רוצים להתפתח ולצמוח. אני מאמינה, שניתן להתחבר לעוצמות ולאנרגיות הייחודיות שבכל אחד מאתנו, כמנוף להוויה ועשייה, בימים כתיקונם ובעיתות משבר או
...
- שם פרטי תמר
- שם משפחה לרום
-
ניסיון מקצועי
19 שנה יועצת ארגונית ומנחת סדנאות לניהול בארגונים. 7 שנים מאמנת אישית, עסקית וזוגית. כמו כן מאמנת מוסמכת לבעלי קשב וריכוז (ADD, ADHD).
-
אודותיי
שמי תמר לרום, יועצת ארגונית בכירה (MA), מאמנת אישית, עסקית וזוגית, מאמנת מבוגרים בעלי הפרעת קשב וריכוז, מנהלת "לרום-נעים קדימה". אני מאמינה שלכל אדם הזכות לחיות חיים מלאים ומאושרים התואמים את ערכיו וחזונו האישי.
...